rekeningklant
menu

De grootste urban art store!   010 412 05 12

klantenservice

 

Veelgestelde vragen
 

Hoe kan ik iets bij Harolds bestellen?

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Waarom staat er prijs op aanvraag?

Kom ik in aanmerking voor een korting?

 

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

Wat is de levertijd van een bestelling?

Kan ik mijn bestelling volgen?

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Verkoopt Harolds cadeaubonnen?

 

B2B- Kan ik bij Harolds op rekening kopen?

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Harolds?

 

 

 

Hoe kan ik iets bij Harolds bestellen?

Bij elk product staat een bestel-icoontje. Met een klik op dat icoontje stopt u het product in uw winkelmand.

Te allen tijde kunt u de inhoud van uw winkelmand bekijken, aanpassen of helemaal verwijderen.

Klik op het winkelwagen-icoontje aan de rechterkant van het scherm.

Hier, in uw winkelmand, kunt u uw bestelling aanpassen of verwijderen.

Met de pijltjestoetsen kiest u bij elk product de juiste hoeveelheid. Wanneer het gewenste aantal is bereikt, klikt u opnieuw op het bestel-icoon.

 

Klaar met uw winkelmand? Klik op ‘bestelling afronden’.  

U ziet nu het totaalbedrag van uw bestelling. Inclusief eventuele verzendkosten en/of toeslag

Pas uw bestelling aan of klik op ‘verder’ om door te gaan met het invullen van uw persoonlijke accountgegevens
(e-mailadres en wachtwoord)..  

 

Harolds-account

Nog niet eerder bij Harolds besteld?  Maak dan eenmalig een account aan. Veel gegevens hebben we niet nodig. Als u de velden met een sterretje (*) en uw wachtwoord maar niet vergeet.

Klik daarna op ’verder’.

U hebt nu een persoonlijk Harolds-account. Met uw e-mailadres en wachtwoord logt u de volgende keer snel weer in. U hoeft uw adresgegevens dus niet telkens opnieuw in te voeren.

 

Bezwaar tegen een persoonlijk Harolds-account? Onderaan vindt u het vakje ‘nee’ onder het kopje ‘Maak direct een account aan’. Vink dat aan. Uw gegevens worden definitief uit ons systeem verwijderd nadat wij uw bestelling hebben verzonden.

 

Klaar met uw accountgegevens? Klik nu op ‘bestel’.

Gaat u akkoord met het overzicht van de door u gewenste producten en het totaal door u te betalen bedrag? Klik op ‘bevestigen’.

U ontvangt nu van ons direct een Orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

 

Zodra wij uw bestelling kunnen verzenden (meestal binnen 1 of 2 werkdagen), ontvangt u van ons per e-mail een factuur. U kunt die betalen via iDeal (vanaf € 25,-) en internetbankieren.

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Bij Harolds betaalt u pas als wij uw bestelling hebben klaargemaakt voor verzending naar het door u opgegeven afleveradres. Op dat moment krijgt u van ons een e-mail met een factuur. U kunt die betalen via iDeal (vanaf € 25,-) en internetbankieren.

Uw bestelling wordt verzonden zodra uw betaling bij ons binnen is.

 

Waarom staat er prijs op aanvraag?

Nog niet alle producten zijn voorzien van een prijs.

Stuur ons een e-mail als u wilt weten hoeveel iets kost (verkoop@harolds.nl) of bel ons op 010-4120512.

Vermeld duidelijk naar welk product uw interesse uitgaat. Of, nog handiger, stuur ons een link naar het product waarvan u de prijs wilt weten.

 

Tip

U kunt een niet-geprijsd product zonder risico toevoegen aan uw bestelling. Bij Harolds betaalt u niet meteen na afronding van uw internetbestelling. Dat hoeft pas als wij uw bestelling hebben klaargezet voor verzending. Op dat moment krijgt u van ons een e-mail met een overzicht van de prijzen van de door u bestelde producten. Aan u de vrijheid om dan alsnog van (onderdelen van) uw bestelling af te zien.

 

Kom ik in aanmerking voor korting?

Hebt u van één product grote hoeveelheden nodig dan komt u misschien in aanmerking voor een gereduceerde prijs.  Controleer die mogelijkheid met een klik op het korting-symbool. 

 

Geef bij het product van uw keuze het door u gewenste aantal in. In de winkelmand ziet u dat de korting automatisch voor u is berekend.
 

 

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?

Bestellingen vanaf € 99,- of meer verzenden wij gratis (franco) naar elk adres in de Benelux.
 
Bij overige bestellingen betaalt u de volgende verzendkosten:
Totaalbedrag tot € 25,-      € 9,50 (incl. BTW en in dit bedrag zit een kleine order- en verpakkingstoeslag verwerkt)
Totaalbedragen tussen € 25,- en € 50,-  € 6,95 (incl. BTW en in dit bedrag zit een kleine order- en verpakkingstoeslag verwerkt)
Totaalbedragen tussen € 50,- en € 99,-      € 4,95 (incl. BTW)
Totaalbedrag vanaf € 99,-  Gratis/Franco
              
 
Verzending naar een adres buiten de Benelux
Natuurlijk verzendt Harolds ook bestellingen naar het buitenland. Voor precieze informatie over de verzendkosten naar uw bestemming neemt u contact op via verkoop@harolds.nl of + 31 10 4120512.
De verzendkosten naar België en Luxemburg zijn gelijk aan de verzendkosten binnen Nederland.

 

Tip

U kunt zonder risico een bestelling plaatsen die door ons naar het buitenland moet worden verzonden. Bij Harolds betaalt u niet meteen na afronding van uw internetbestelling. Dat hoeft pas als wij uw bestelling hebben klaargezet voor verzending. Op dat moment krijgt u van ons een e-mail met een overzicht van de prijzen en de verzendkosten. Aan u de vrijheid om dan alsnog van uw bestelling af te zien.

 
Lijsten
Voor het verzenden van lijsten met en zonder glas is de prijs altijd op aanvraag.
 

Rembours

Voor zendingen onder rembours (waarbij u uw bestelling aan de pakketbezorger betaalt) moeten we de volgende extra kosten in rekening brengen:

Bestellingen met een totaalbedrag tot € 100,-.            € 7,50

Bestellingen met een totaalbedrag tot € 150,-.            € 9,00

Bestellingen met een totaalbedrag tot € 200,-.            € 10,50

Bestellingen met een totaalbedrag tot € 250,-.            € 12,00

Etc.


 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij uw bestelling verzenden, ontvangt u van ons een e-mail met een DHL-traceercode. Hiermee verkrijgt u op de website van pakketbezorger DHL inzicht in de status van de verzending.
 


Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Is er iets niet in orde met uw bestelling? Neem contact met ons op (verkoop@harolds.nl of 010-4120512). We zoeken, in overleg met u, zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem.

 

Is uw bestelling al bij aflevering zichtbaar beschadigd of incompleet, weigert u dan alstublieft het in ontvangst te nemen. Neem in dat geval direct contact met ons op (verkoop@harolds.nl of 010-4120512).

Kiest u ervoor uw bestelling niettemin te accepteren, vermeld dan op de vrachtbrief van de DHL-pakketbezorger wat u precies aan beschadiging en/of vermissing hebt geconstateerd.

 

Tip

Stuur ons een e-mail met een foto van de schade aan uw product (verkoop@harolds.nl).
 


Wat is de levertijd van een bestelling?

In de regel wordt een bestelling binnen enkele werkdagen bij u afgeleverd.

 

De kracht van Harolds schuilt in ons assortiment. Het kan gebeuren dat het door u gewenste product niet direct leverbaar is. In dat geval stellen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte. Het staat u dan uiteraard vrij om uw bestelling alsnog te annuleren.
 


Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen in onze (prachtige) winkel aan de Van Walsumweg in Rotterdam. We zien u daar graag.

Vermeld uw voorkeur voor afhalen bij uw bestelling. U krijgt van ons bericht als uw materialen klaar staan.

U kunt in de winkel contant betalen of met pin, chipknip of creditcard (Eurocard/Mastercard, American Express en Visa).

In de winkel accepteren wij ook Irischeques en VVV-bonnen. Dat is helaas niet mogelijk bij een onlinebetaling.
 


Verkoopt Harolds cadeaubonnen?

Harolds heeft cadeaubonnen waarvan u zelf het bedrag bepaalt. De ontvanger hoeft de bon niet in één keer te besteden. Hij/zij krijgt na een aankoop een tegoedbon van het resterende bedrag; totdat uw cadeaubon is opgebruikt.

Harolds accepteert ook VVV bonnen 

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren van een bestelling kan binnen 8 dagen en op vertoon van uw factuur of kassabon.

De te retourneren materialen zijn uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking.

 

Er geldt een uitzondering voor spuitbussen, stiften, foamboards, papier en materialen die wij speciaal voor u op maat hebben gemaakt. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.



Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ruilen van een bestelling kan binnen 8 dagen en op vertoon van uw factuur of kassabon.

De te ruilen materialen zijn uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking.

 

Er geldt een uitzondering voor spuitbussen, stiften, foamboards, papier en materialen die wij speciaal voor u op maat hebben gemaakt. Deze producten kunnen niet worden geruild.

 

Tip

Kom naar Harolds aan de Van Walsumweg in Rotterdam om stiften voor aankoop eerst te testen.
 

 

B2B - Kan ik bij Harolds op rekening kopen?

Kopen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven met een speciaal debiteurennummer.

Hebt u interesse in een B2B-account bij Harolds? Mail (verkoop@harolds.nl) of bel (010-4120512) ons voor het aanvraagformulier.

 

B2B-klanten ontvangen tweemaal per maand een factuur met een overzicht van alle in die maand gekochte artikelen. 

 

Facturen dienen binnen 30 dagen te worden voldaan.
 


Waar vind ik de algemene voorwaarden van Harolds?

Op al onze leveringen zijn van toepassing de algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden van Gras Graphic Art Supply Stores Holland. Gedeponeerd op 07-02-2007 in het handelsregister te Tiel, onder nummer 11029314. Klik hier voor de algemene voorwaarden.

 

 

Burgemeester van Walsumweg 730-860    3011 MZ Rotterdam    Tel 010 - 4120512    E-mail: verkoop@harolds.nl    www.harolds.nl